Slovnaft spustil online súťaž pre študentov

10. novembra 2014 11:31
Autor: Slovnaft

Stredoškoláci môžu vyhrať ultratenký notebook, tablet alebo čítačku kníh v online súťaži z oblasti prírodných vied Junior Freshhh.

Lenovo
Ilustračné foto lenovoonline.com


Rafinérsko-petrochemická spoločnosť Slovnaft dnes spustila online súťaž z oblasti prírodných vied Junior Freshhh 2014 pre študentov stredných škôl, vrátane 8-ročných gymnázií. V súťaži si trojčlenné tímy študentov môžu zábavnou formou zopakovať nadobudnuté vedomosti, ale aj získať nové poznatky, a zároveň reprezentovať svoju školu a vyhrať zaujímavé ceny. Registrácia do súťaže je možná do 27. novembra prostredníctvom stránky junior.freshhh.sk. Samotná online hra prebieha počas decembra a prezenčné finále sa uskutoční 13. januára 2015 v areáli spoločnosti Slovnaft v Bratislave.

Súťaž pozostáva z 21 online úloh z matematiky, fyziky, chémie, biológie a geografie. Sedem najlepších tímov z online časti postúpi do prezenčného finále, kde budú musieť predviesť aj ďalšie zručnosti, napríklad pri prezentácii vopred zadaných úloh. Tri najlepšie tímy získajú atraktívne ceny ako ultratenký notebook, tablet alebo čítačku kníh. Finančné odmeny môžu získať aj samotné školy, z ktorých sa do hry zapojí najviac žiakov.

“Prostredníctvom súťaže Junior Freshhh chceme zábavným spôsobom nasmerovať stredoškolákov k prírodným vedám. Od minulého roka sa okruh úloh z matematiky, fyziky a chémie rozšíril aj o úlohy z biológie a geografie, aby sme vzbudili záujem ešte širšieho okruhu študentov,” uviedla Erika Burianová, riaditeľka Ľudských zdrojov SLOVNAFT, a.s.

Súťaž Junior Freshhh organizuje Skupina MOL od roku 2010. Na Slovensku sa prvý ročník uskutočnil vlani a tento rok bude súťaž debutovať v Chorvátsku. Za posledné štyri roky sa do súťaže zapojilo viac ako 8200 študentov v 2763 tímoch z 517 stredných škôl.

“Junior Freshhh je prvým pilierom stratégie Skupiny MOL pri nábore talentov a zameriava sa na študentov stredných škôl s osobitným záujmom o prírodné vedy. Ďalšie programy Skupiny MOL na získavanie talentov Freshhh a Growww sú určené študentom a absolventom univerzít. Naše investície do programov zameraných na získavanie najlepších talentov a podporu ich napredovania sú kľúčom k tomu, aby sa do skupiny vniesla kreativita, nové nápady a nové perspektívy,” zhodnotila Zdravka Demeter Bubalo, viceprezidentka Ľudských zdrojov Skupiny MOL.

Viac informácií o súťaži je na stránke junior.freshhh.sk.



Čo si o tom myslíte?