Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

Skupina MOL hľadá startupy ponúkajúce inovatívne riešenia

MOL Slovnaft benzín nafta čerpacia stanica
Ilustračné foto. mol.hu

Vybrané startupy dostanú príležitosť zapojiť sa do maloobchodnej infraštruktúry Skupiny MOL, aby si mohli overiť v praxi svoje inovatívne riešenia.

Skupina MOL zverejnila výzvu na predkladanie žiadostí pre startupy s inovatívnymi riešeniami v oblasti mobility, vernostného marketingu a big data, maloobchodu, a tiež v oblastiach dodávok a distribúcie. Trojmesačný program lokalizovaný v Budapešti organizuje v spolupráci s agentúrou Design Terminal. Program je zameraný na startupy, ktorých riešenia spĺňajú jeden z cieľov Stratégie 2030 Skupiny MOL – stať sa prvou voľbou pre zákazníkov na cestách.

Skupina MOL ponúka príležitosť startupom, ktorých riešenia sa v súčasnosti nachádzajú v inkubačnej fáze. Iniciatívu realizuje v spolupráci s agentúrou Design Terminal, sídliacou v Budapešti, ktorá má v práci so startupmi praktické skúsenosti a preukázateľné úspechy.

Program sa začne v januári 2018, potrvá tri mesiace a uskutoční sa v Budapešti. Proces predkladania žiadostí bol spustený 22. septembra 2017 a je otvorený pre všetky startupy, ktoré sú pripravené otestovať svoje inovatívne riešenia (prototypy alebo minimálne realizovateľné produkty) v oblasti mobility, vernostného marketingu a big data, maloobchodných služieb, a tiež v oblastiach zasielania balíkov a distribučných systémov. Výberový proces bude mať dve fázy – online zasielanie žiadostí, po ktorom bude nasledovať výberový kemp, kde budú mať vybraní uchádzači možnosť diskutovať, prezentovať svoje riešenia, predstaviť svoje tímy a svoju víziu zástupcom Skupiny MOL a agentúry Design Terminal. Predpokladá sa, že bude vybraných 4-5 startupov, ktoré dostanú príležitosť spolupracovať priamo so Skupinou MOL – vedúcou spoločnosťou v regióne strednej a východnej Európy, a ťažiť tak z 10-miliónovej medzinárodnej zákazníckej bázy a rozsiahlej maloobchodnej siete. Účastníci programu budú mať individuálnu podporu a odborné riadenie od obchodných lídrov Skupiny MOL a širokej základne mentorov agentúry Design Terminal. Získajú tiež výrobné a kancelárske priestory. Po skončení programu môže Skupina MOL ponúknuť úspešným startupom ako potenciálnym dodávateľom inovatívnych produktov a služieb dlhodobé partnerstvo.

Skupina MOL je presvedčená, že technologický pokrok a nové návyky spotrebiteľov výrazne zmenili celé priemyselné odvetvia, najmä to, čo sme doteraz považovali za maloobchodný predaj palív. Stratégia 2030 Skupiny MOL vychádza z predpokladu, že je nutné prehodnotiť súčasný prístup, aby sme si udržali líderstvo aj po dosiahnutí vrcholu dopytu po motorových palivách. V Skupine MOL vnímame inovácie ako jeden zo spôsobov reagovania na rýchlo sa meniace potreby zákazníkov. Preto sme sa rozhodli využiť komunitu startupov a hľadať nápady, ktoré posunú spotrebiteľský zážitok na ďalšiu úroveň.

Žiadosti je možné podať do 23. októbra 2017.

 

Viac o programe nájdete na stránke Designterminal

Ak sa chcete dozvedieť viac o novej stratégii Skupiny MOL, navštívte TÚTO STRÁNKU

Odporúčané články

Najčítanejšie za 24 hodín

Dátum 25. septembra 2017 12:04Zdroj Slovnaft

Odporúčame

Zavrieť

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...