Prepísať elektrinu a plyn na iného odberateľa sa dá už aj online

25. októbra 2016 12:00
ZSE

Na novej online zákazníckej zóny spoločnosti ZSE pribudla aj veľmi žiadaná funkcia, ktorá umožňuje upraviť si deň splatnosti faktúry.

Elektrina zse
Ilustračné foto ZSE

Spoločnosť Západoslovenská energetika (ZSE) uviedla v lete novú online Zákaznícku zónu, ktorá uľahčuje komunikáciu zákazníka s jeho dodávateľom energií a presúva ju do online prostredia. Doteraz sa do zóny zaregistrovalo a aktívne ju využíva viac ako 38 000 zákazníkov.

Zákazníci mali od jej uvedenia k dispozícii kompletný prehľad o svojej spotrebe, faktúrach a platbách, mohli si urobiť bezplatnú analýzu spotreby, zmeniť si kontaktné údaje, aktivovať elektronickú faktúru, či objednať niektoré služby.  Od októbra môžu zákazníci online vybaviť už aj prepis elektriny a plynu na iného odberateľa.

Pribudla aj veľmi žiadaná funkcia, ktorá umožňuje upraviť si deň splatnosti faktúry. Doteraz si zákazníci nemohli zmeniť termín splatnosti faktúr, ktorý sa odvíja od dátumu realizácie odpočtu na danom odbernom mieste. „Z prieskumov nám vyplynulo, že zákazníci by uvítali možnosť voľby termínu splatnosti faktúr, ktorý bol doteraz striktne daný. V rámci online zóny si môžu odteraz vybrať z troch termínov ten, ktorý im najviac vyhovuje,“ vysvetľuje Juraj Krajcár, člen predstavenstva ZSE. Zákazníci si môžu upraviť aj výšku zálohových platieb alebo spôsob platby. Novinkou v rámci online služieb je aj možnosť zmeniť dodávateľa plynu.

Zákaznícke požiadavky zadané v online Zákazníckej zóne sa spracovávajú plne automaticky a kvôli bezpečnosti sú všetky aktívne operácie overované cez SMS kód. Po spracovaní požiadavky je zákazník informovaný prostredníctvom notifikácie priamo v zóne a formou     e-mailu. Zákazníci sú motivovaní k aktivácii elektronickej faktúry, k prechodu na platbu inkasom či prevodom z účtu, čím sa odstraňuje nutnosť tlačiť faktúry či poštové poukážky.

Nová online Zákaznícka zóna predstavuje vyššiu úroveň zákazníckej starostlivosti 24 hodín denne . Od svojho uvedenia sa stretla s pozitívnym ohlasom. Aktívne ju využíva už viac ako      38 000 zákazníkov ZSE, pričom viac ako 33 000 z nich má aktivovanú aj elektronickú faktúru.     Z ďalších funkcií sú najviac využívané zmena spôsobu platby, zmena výšky preddavkových platieb a zmena dňa splatnosti , pričom každú z týchto možností využilo už niekoľko tisíc zákazníkov,“ dodáva Juraj Krajcár, člen predstavenstva  ZSE.

Zákaznícka zóna je súčasťou zmodernizovanej webstránky www.zse.sk.  Zákazník sa do Zákazníckej zóny môže prihlásiť cez Facebook, Google alebo cez e-mail a heslo. Celá stránka je programovaná v responzívnom dizajne, čiže sa prispôsobí zariadeniu, ktoré práve zákazník využíva (notebook, tablet, smartfón).

ZSE Energia, a. s., (www.zse.sk) je 100-percentnou dcérskou spoločnosťou spoločnosti Západoslovenská energetika, a. s. (ZSE), ktorá je na Slovensku vedúcou elektroenergetickou spoločnosťou a na slovenskom trhu pôsobí od roku 1922. ZSE Energia začala vykonávať činnosť v oblasti dodávky elektriny od 1. júla 2007 na základe právneho odčlenenia služby obchodu a predaja elektrickej energie. Poslaním spoločnosti je obchod s elektrinou a plynom v regióne západného Slovenska i mimo neho a poskytovanie súvisiacich služieb dlhodobo, spoľahlivo, za prijateľné ceny, spôsobom, ktorý je šetrný k životnému prostrediu a v súlade s pravidlami platnými v Európskej únii. Spoločnosť vykonáva svoju podnikateľskú činnosť v súlade so zákonom o energetike a na základe povolenia na dodávku elektriny, dodávku plynu a na výrobu elektriny vydaného Úradom pre reguláciu sieťových odvetví.

Odporúčané články

Súvisiace témy:


Čo si o tom myslíte?