Používate zastaralý prehliadač, stránka sa nemusí zobraziť správne, môže sa zobrazovať pomaly, alebo môžu nastať iné problémy pri prehliadaní stránky. Odporúčame Vám stiahnuť si nový prehliadač tu.

E.ON odškodnísvojich britských klientov

E.ON ZSE EON
Ilustračné foto. SITA

Jeden zo šiestich najväčších dodávateľov energie vo Veľkej Británii vyplatí zákazníkom 12 mil. libier šterlingov ako kompenzáciu za obchodné praktiky spoločnosti.

Spoločnosť E.ON UK, ktorá je jednou zo šiestich najväčších dodávateľov energie vo Veľkej Británii, vyplatí zákazníkom spolu 12 mil. libier šterlingov (GBP) ako kompenzáciu za obchodné praktiky spoločnosti od júna 2010 do decembra 2013. Spoločnosti, ktorú vlastní nemecký E.ON, sa nepodarilo správne vyškoliť a kontrolovať personál, ktorý tak podával zákazníkom nesprávne informácie. Uviedol to britský regulačný úrad Ofgem. Dodal, že ide o najväčšiu platbu zo strany energetickej firmy vo Veľkej Británii vôbec.

Odškodnenie dostane 330 tis. domácností vrátane dôchodcov, zdravotne postihnutých a rodín s nízkymi príjmami. Jeho výška bude v rámci balíka určeného na odškodnenie približne 35 GBP. Generálny riaditeľ spoločnosti Tony Cocker uviedol, že táto chyba E.ON naozaj mrzí a chce, aby bolo jasné, že ju napravuje.

Od roku 2010 uložil Ofgem pokuty energetickým spoločnostiam za takmer 100 mil. GBP za porušenie rôznych pravidiel. Napríklad v decembri súhlasila firma RWE, že zákazníkom zaplatí 3,5 mil. GBP za nesprávne informácie, ktoré im podala v rokoch 2010 až 2012.

Odporúčané články

Najčítanejšie za 24 hodín

Dátum 16. mája 2014 12:39

Odporúčame

Zavrieť

Používaním tejto stránky súhlasíte s ukladaním cookies. Viac info tu...